سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : // - 10:57
  • تعداد بازدید خبر : 237
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بی واسطه با مردم/ بازرس‌کل استان فارس به درخواست‌های مردمی رسیدگی کرد/ تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات مردم

بازرس کل استان فارس در راستای تکریم ارباب‌رجوع و با توجه به روال سه‌شنبه هر هفته با تعدادی از مراجعه کنندگان به بازرسی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان فارس، یکی از رویکردهای اصلی قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی ارتباط بی واسطه با مردم و پاسخگویی به آنهاست که در رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز بر روی این موضوع تاکید داشته و در جلسات مختلف لزوم دیدار بدون واسطه با مردم از سوی بازرسان کل را یادآور شده‌اند.

در این راستا کاظم اکرمی رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس طبق روال سه‌شنبه هر هفته امروز نیز پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم بود.

وی در حاشیه این دیدار مردمی گفت: در راستای تحقق دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین جهت تقویت و افزایش ارتباط بازرسی کل استان با مردم و تکریم ارباب رجوع به طور معمول سه شنبه هر هفته دیدار مردمی در بازرسی استان فارس برگزار می‌شود.

بازرس کل استان فارس با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات نزدیک با مردم است، یادآور شد که بازرسی کل استان در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندان ارتباط مستقیم با مردم را یکی از دغدغه‌های مهم خود می‌داند و اطلاع از مشکلات و مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راهکار برای پیگیری دغدغه‌های مردمی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه درخواست‌ها و مسائل مطرح شده از سوی مردم با دقت و جدیت تا حصول نتیجه نهایی مطلوب و اثر بخش پیگیری می‌شود، بیان کرد: دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح شده از سوی ملاقات کنندگان که عمدتاً مربوط به شهرداری، جهاد کشاورزی و... بود، به صورت مکتوب به سربازرسان و بازرسان گروه‌های مختلف صادر شد.

بر پایه این خبر؛ ملاقات عمومی بازرس کل استان فارس سه شنبه هر هفته در بازرسی کل استان برگزار می‌شود و مردم می‌توانند بی واسطه مسائل و مشکلات خود را با بازرس کل استان در میان بگذارند و یا به سامانه 136 مراجعه و شکایت و درخواست‌های خود را ثبت نمایند تا به درخواست‌های آنان رسیدگی شود.

 

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -